سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دفاع مقدس
منوی اصلی
مطالب پیشین
کارنامه عملیات ها
جنگ دفاع مقدس
همسنگران
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 120
  • بازدید دیروز : 134
  • کل بازدید : 940907
  • تعداد کل یاد داشت ها : 570
  • آخرین بازدید : 103/2/7    ساعت : 9:27 ع
درباره ما
جستجو


وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
شهدا ، امام خامنه ای ، مقاله ، مداحی ، امام خمینی(ره) ، شهید ، دفاع مقدس ، رهبری ، آمریکا ، اسلام ، تفحص ، ایران ، داعش ، فتنه ، قم ، قوطی ، لبنان ، لبنانی ، م.ه ، مانیفیست ، مبارزه ، محمد جواد مظاهری ، محمد شهبازی ، مهدی ، موسوی ، میلیتاریسم ، ناتو ، نهضت ، نیروی قدس ، هیتلر ، ولایت ، کربلا ، کیهان ، مدافع حرم ، مذاکره ، مذهب ، مردم ، مرگ ، مغنیه ، فقه ، فقه حکومتی ، قاسم سلیمانی ، دبیرستان ، دفاع ، شهدا همدان ، شهید خرازی ، شهید زنده ، شهید مهدی نوروزی ، شهیدان ، شیطان بزرگ ، صدام ، ظلم ، عاشورا ، عراق ، علی چیت سازیان ، بسیجی ، پناهگاه ، پهلوی ، تجاوز ، دهه فجر ، دولت ، دکترین ، رزمنده ، روحانیت ، زفراندوم ، ژنرال ، سامرا ، سپاه ، ستار ابراهیمی ، سردار الله دادی ، سنگر ، سید حسن نصر الله ، شاه ، شبکه ، شعر ، شهادت ، جبهه ، جملات ، جنگ ، جهاد ، جهاد مغنیه ، جهانی ، حاج قاسم سلیمانی ، حبیب الله مظاهری ، حرم ، حزب الله ، حسن البکر ، حسن عباسی ، حسن مرادی ، حوزه ، حکومت ، خراسان ، خیانت ، اسلاید ، القاعده ، المنار ، امام حسن ، امام حسین ، آیزن هاور ، استراتژیک ، اسرائیل ، امام6 ، انقلاب ، انگلیس ، امام خمینی ، 9 دی ، آب ، آقازاده ،

16 ساله بود که "آمد" به سوی میعادگاه عشاق. زیرک بود و چابک، فرمانده گروهان شد. لیاقت‌هایش او را فرمانده گردانی کرد که به نام فرمانده جناح چپ سپاه سیدالشهدا علیه‌السلام یعنی حبیب ابن مظاهر زینت داده شده بود و مدتی بعد هم فرمانده گردان "شهادت" لشکر 27 محمدرسول الله...

در اکثر عملیات‌ها حضور داشت. با "همت" جبهه ها دم‏خور بود. یادگاری های زیادی از جنگ داشت. از تیر و ترکش تا شیمیایی! درصد جانبازی او را باید از تعداد سرفه هایش و خونی که بعد از سرفه ها دستمال همراه او را رنگین می کرد شمرد؛ مظنه نه در دستان کارکنان جنگ ندیده "بنیاد" است و نه... 

این آخری‏ها داروهایش او را "تحریم" کرده بودند. آنها هم برای او کلاس می گذاشتند، مثل همان کارکنان جنگ ندیده بنیاد: "مگر برای ده روز بیشتر زنده ماندن او، اینقدر باید هزینه از "بیت المال(!)" بدهیم!"

غریبانه جنگید و غریبانه زندگی کرد و غریبانه پرید؛ گمنامی را از بانوی شلمچه به ارث برده بود. به خاطر همین خیلی "مادری" بود. بیشتر از مردم، لوله های کپسول اکسیژن درد او را می شناختند و غمخوارش بودند، همان طور که صدای هق هق گریه‏های غریبش را کسی نشنید جز در و دیوار خانه اش.

"تنها"ترین سردار بود، اما سردار نبود سر "دار" بود. سر و سرّی هم با "آقا" داشت. می گفت نباشم آن روزی که زبانم لال "آقا" نباشد.

با غربتش نشان داد که می شود سردار بود اما در قرچک ورامین زندگی کرد، می توان سردار بود اما کسی در اطرافت پرسه نزند، می توان سردار بود اما تنهایت بگذارند، می توان سردار بود و کنج خانه ات جان بدهی و جنازه ات هم سه روز توی خانه ات بماند و مأموران دلسور آتش نشانی به دادش برسند!

"اتل متل یه بابا" کلیپی زیبا و تأثیرگذار ساخته شده توسط گروه نصر تی وی برگی از زندگی غریبانه این جانباز شهید در ادامه منتشر می شود؛ روحمان با یادش شاد

 

 دانلود




برچسب ها : مقاله  ,


      

برای دریافت فایل ، با توجه به سرعت اینترنت خود ، یکی از سه لینک روبرو را کلیک نمایید:

رئیس جمهوری می‏خواهیم با امتیازات امروز منهای ضعفهای موجود/غلطی از اسرائیل سر بزند تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم/ منظور امریکا از گفتگو آن است که ما حرف بزنیم و شما قبول کنید!/گفتیم وابستگی به نفت را قطع کنید تکنوکرات‎ها لبخند زدند که مگر می‌شود!؟
ادامه مطلب...


برچسب ها : مقاله  ,


      

برگرفته از وبلاگ پاسدار شهید محمد غفاری

صابرین یعنی مردان مجاهدی که دارای سه بعد ایمان، توان علمی و

تخصصی و توان جسمی بالا هستند.

سردار پاسدار شهید محمد جعفرخانی را به راستی می توان از جمله مجاهدان راه خدا دانست که عمری را در راه دفاع از انقلاب و اسلام صرف کرد. این شهید بزرگوار از اوایل جنگ به جبهه های نبرد شتافت و پس از پایان دوران دفاع مقدس نیز دست از جهاد و مبارزه بر نداشت و آرامش و آسایش خویش را فدای امنیت و آرامش این مرز و بوم کرد و بالاخره سال گذشته در نبرد علیه ضد انقلاب در شمال غرب کشور به همراه تنی چند از همرزمان خود، به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

(علمدار یگان ویژه صابرین)

رفته بودیم زاهدان ماموریت، در یک منطقه بیابانی مانور داشتیم. موقع برگشت از کنار یک پلیس راه رد می شدیم که دیدیم یک نفر کنار جاده دارد می دود و فرار می کند. یک پلیس هم دنبالش می دوید. نکته با مزه این بود که پلیس با آنکه مسلح بود، هراز گاهی سنگی بر میداشت و طرف فراری پرتاب می کرد.

ما سوار مینی بوس بودیم. جعفرخان به راننده گفت سرعتت را کم کن و برو کنار فراری، در را هم بزن، راننده همین کار را کرد. جعفر خان که در رکاب ایستاده بود، دستش را طرف فراری دراز کرد و با شور و هیجان گفت: دست منو بگیر بپر بالا!

آن بیچاره هم دست جعفر خان را گرفت و آمد بالا. جعفر خان با سرعت از پشت بغلش کرد. فراری نگاهی به بچه ها کرد. همه با تجهیزات کامل نظامی بودند. وا رفت!

راننده ایستاد، پلیس نفس نفس زنان از راه رسید، جعفرخان فراری را تحویلش داد و پرسید: جرمش چیست؟

پلیس گفت: ماشین دزدیده..

فراری جواب داد: نه بخدا! از طرف طلب داریم. طلبمان را نمی دهد. گفتیم ماشینش را ببریم تا بیاید طلبمان را بدهد.

جعفر خان خندید و به پلیس گفت: جوان! آن اسلحه پس برای چیست؟! به جای پرتاب سنگ، اسلحه ات را درمیاوردی و هوای شلیک می کردی. 

مصاحبه و نماهنگ سردار شهید محمد جعفرخانی

لطفا جهت دریافت کلیپ روی عکس کلیک کنید

 

 





      
      

پیشکش به مخاطبان به مناسبت هفته دفاع مقدس؛
حرف زدن درباره هشت سال جنگ ایران و عراق، چند وجه دارد. از سوی آنقدر در این زمینه حرف‌های تکراری زده شده که شاید خیلی از مخاطبین دیگر انگیزه‌ای برای دنبال کردند این مطالب نباشند اما از سوی دیگر، این حادثه آنقدر عظیم و بی‌سابقه است که هر حرکت جدید و نگاه نو به مساله دفاع مقدس، با استقبال گسترده مردم و افکار عمومی روبرو می‎‌شود که چاپ‌های متعدد کتاب‌های مانند "پایی که جا ماند"، "دا" و "بابانظر" شاهد این مدعاست.

صفا و صمیمیت جوانان وقتی برای حفظ یک وجب از خاک مقدس ایران، از همه امکانات و موقعیت‌هایی که داشتند می‌گذشتند و سوار اتوبوس‌های قدیمی می‌شدند و "لبیک یا خمینی" گویان، راهی جبهه می‌شدند، آنقدر تاریخی و زیبا و دوست داشتنی است که هیچکس - حتی دشمنان این خاک - توانایی انکار آن ندارند؛ مگر جنایتکارانی مانند تروریست‌های منافقین که دستشان به خون جوانان ماه‌رویِ ایران آلوده است.

پیشکشی رجانیوز به مخاطبان عزیز به مناسبت هفته دفاع مقدس، چند فیلم دیده نشده و ناب از دوران باشکوه دفاع است؛ دفاع از خاک و آب و ناموس؛ دفاع از باورهای دینی و ملیغ دفاع از حیثیت وطن و آبروی مذهب. ادامه مطلب...



      
      

برگرفته از سایت رجا نیوز:

مستند تولیدی رجانیوز از حاشیه‌های حضور ناوهای امریکایی در خلیج فارس

فیلم: ناوهای امریکایی؛ مایه برتری نظامی یا سیبل متحرک موشک‌های ایرانی!؟/ پخش تصاویر ضبط شده از عرشه ناو امریکایی توسط پهپاد ایرانی برای اولین بار

 

 گروه چند رسانه‌ای: نیروی هوایی آمریکا مقتدر ترین نیروی هوایی دنیاست. اما به علت دور بودن این کشور از نقاط استراتژیک جهان، برای جبران این نقص دست به دامن ناوهای هواپیما بر شده است به نحوی که اکنون پر شمار ترین ناوهای هواپیمابر دنیا را در اختیار دارد و به واسطه همین ناوها در جنگ‌های کوچک بمباران‌های وسیعی را روی مواضع دشمن برنامه ریزی می کند. سال قبل نیز خبرنگار بی بی سی از روی یک ناو هواپیمابر آمریکا به همین نکته اشاره کرد.

به گزارش رجانیوز، خبرنگار بی‌بی‌سی در توصیف ناوهای هواپیمابر امریکا در خلیج فارس می‌گوید: « این‌ها اینجا امروز صد پرواز داشتند! صد پرواز ماموریتی. پیام این ماموریت ها این است که قدرت منطقه‌ای حداقل در آسمان ما هستیم.»
ناوهای هواپیمابر توسط رزمناوها و بالگردهای شناسایی مراقبت کامل می شوند و هرگونه نزدیکی به این ناوها نتیجه ای جز انهدام و ناوبدی برای هر قایقی که نزدیک شود ندارد و اتفاقی که برای قایق کوچک اماراتی افتاد از همین نوع است.
 
فرمانده ناو آمریکایی می گوید که مراقب تهدیدهای ایران بوده و نگرانی عمده وی از موشک‌های ساحل به دریا و قایق های سپاه است. با این شرایط مسئولین ایرانی چگونه می توانند این ناوها را آهن پاره خطاب کنند؟!
 
ناو هواپیما بر با طول بیش از 300 متر و نردیک به 6000 خدمه و بیش از 80 هواپیما مناسب جنگ‌های اقیانوسی است و به علت آبخور بسیار بالا در منطقه خلیج فارس که عمق آب کم است امکان مانور مهمی ندارد.
 
رهبر معظم انقلاب که در سال 1366 و به عنوان رئیس جمهور وقت  در حاشیه رزمایش شهادت در خلیج فارس حاضر شده بودند به خوبی پاسخ این پرسش را بیان می‌کنند: « اگر (ناوهای خارجی) وارد خلیج فارس بشوند، سرشان را بیاندازند پایین و با یک آرم بین المللی قصد تعرض به جایی یا چیزی را نداشته باشند، کسی هم به آنها تعرضی نخواهد کرد چون ما شروع به ایجاد تشنج نمی‌کنیم. اما چنانچه قصد تشنج آفرینی و تحریک داشته باشند همچنان که امریکائی‌ها داشتند، چه امریکا چه فرانسه و چه هر قدرت دیگری، بخواهند با حضور در خلیج فارس قدرت خودشان را در منطقه تحکیم بکنند، یقینا برخورد بوجود خواهد آمد و در آن برخورد آسیب‌پذیری آنها بسیار زیاد خواهد بود. این ناو فرانسوی و ناوهایی که امریکائی‌ها نام می‌برند و تبلیغ می‌کنند، این‌ها یقینا ناوهای مدرن و پیشرفته‌ای است که موشک و امکانات دارد. اما آنچیزی که امروز در خلیج فارس به عنوان قدرت نظامی جمهوری اسلامی حضور دارد، از یک خصوصیتی برخوردار است که این پیچیدگی‌های تکنیکی در مقابله با آن ناتوان است.»
 

      
مستندی درباره مردم مسلمان میانمار + فیلم

 

فارس- مسلمانان میانمار سال‌هاست که از ظلم حکومت کودتایی و نظامی این کشور رنج می‌برند.

 
کشوری که مسلمانان «روهینگا» در منطقه «آرکان» را با قدمتی تاریخی در این منطقه زندگی می‌کردند شهروند این کشور نمی‌داند و با ظلم و ستم کوچ اجباری آنان را در دستور کار خود قرار داده است.
 
این اتفاق البته از سال‌ها پیش رخ داده و همچنان ادامه دارد و در آخرین نمونه هزار مسلمان میانماری کشته و صدها هزار نفر آواره شده و در مرزهای میانمار و بنگلادش بدون کمک کشور بنگلادش و مجامع بین‌المللی سرگردان هستند.
 
آنچه در زیر می‌آید مستندی از مسلمانان میانمار با نام «روهینگیا قوم بی‌سرزمین» است که توسط «اتحادیه بین‌المللی امت واحده» در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.
 

دانلود( حجم 47 مگابایت)

 





      
      
      
   1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده